Toate datele companiei sunt centralizate.
Discuri amovibile, sisteme online de partajare a fișierelor, servere, NAS, e-mail - unde sunt datele importante ale companiei?
Unificați accesul la documentele companiei. Bibliotecile Sharepoint sunt un punct unic de referință pentru toate datele. Cu securitate integrată. Puteți oferi acces oricui aveți nevoie, în interiorul sau în afara companiei, pentru atâta timp cât aveți nevoie. În plus, veți ști cine și când modifică fișierele.
Creați-vă propriile fluxuri de lucru.
Atunci când un angajat creează un document, aveți nevoie ca un manager să îl aprobe? Creați cu ușurință un flux de lucru cu notificări și aprobări de orice fel. Puteți duce automatizarea atât de departe cât doriți.
Integrarea cu instrumente precum Microsoft PowerApps este perfectă. Creați, gestionați, monitorizați și optimizați fluxurile de lucru pe care compania dvs. le utilizează zilnic. Cu automatizarea proceselor puteți face mult mai mult, în mai puțin timp, cu experiențe digitale îmbogățite.