Ce este Microsoft's Tenant și importanța gestionării acestuia
Să începem cu începutul: Ce este Microsoft 365 Tenant?
Vorbim de ceva timp despre beneficiile M365, astfel încât toți angajații din organizațiile noastre să își poată crește productivitatea cu ajutorul acestor aplicații. Totuși, pentru ca acest lucru să se întâmple, trebuie să înțelegem cum funcționează Tenant, să îl configurăm și să îl gestionăm corect.
Să începem cu începutul: Ce este Microsoft 365 Tenant?
Acesta este un spațiu rezervat în cloud-ul Microsoft, din care vom avea acces la resursele și serviciile M365. În plus, întreaga noastră arhitectură M365 este organizată în acesta, obținând o securitate solidă.
În funcție de planul M365 contractat, vom avea la dispoziție diferite aplicații. Acestea includ Outlook, Themes, Office, Planner, OneNote, OneDrive, Sharepoint etc.
După cum am subliniat deja, pentru a utiliza aceste aplicații în mod sigur și eficient, administratorul trebuie să țină cont de câteva principii de bază în configurarea corectă a Microsoft 365 Tenant. În acest fel, lucrătorii vor putea să se concentreze pe îndeplinirea sarcinilor, în timp ce departamentul IT se va concentra asupra soluțiilor end-to-end care oferă valoare adăugată afacerii.
Cele mai frecvente sarcini din Tenant
Printre acțiunile care pot fi gestionate din diferitele centre de administrare ale Tenant, cele mai frecvente sarcini sunt următoarele:
- - Se pot crea permisiuni diferite pentru fiecare lucrător în funcție de roluri, care să asigure că acesta vede datele și sarcinile cele mai relevante pentru el, minimizând în același timp riscurile la care este expusă organizația. Fiecare rol, organizație și stil de lucru are nevoi unice și este posibil să se optimizeze centrul de administrare pentru a le satisface pe toate.
- - În același mod, echipa de administrare IT va putea efectua acțiuni de configurare a rapoartelor de date cu ajutorul cărora căutăm să obținem rezultate mai relevante pentru organizația noastră și chiar să creăm vizualizări și documente personalizate cu Power BI.
Configurarea corectă se bazează pe următorii pași:
- 1º Determinarea planului care urmează să fie contractat de organizația noastră
- 2º Optimizarea rețelelor
- 3º Sincronizarea identităților și aplicarea logărilor securizate
- 4º Migrarea dispozitivelor Windows, a clienților Office și a datelor locale Servere și date Office
- 5º Implementarea gestionării dispozitivelor și aplicațiilor